بليط هواپيما

۱۳ بازديد

بليط هواپيما

اين وب سايت امكان رزرو بليط هواپيما به صورت آنلاين را فراهم كرده است. براي شروع، پرواز مورد نيازتان را جستجو كنيد تا همه ي پروازهاي سيستمي شركت هاي هواپيمايي و بليط چارتر بيش از دويست چارتركننده كشور به شما نمايش داده شود. سپس مناسبترين پرواز را از نظر زمان پرواز و قيمت بليط از ميان آنها انتخاب نماييد و با پرداخت آنلاين صورتحساب، خريد بليط هواپيما را كامل كنيد. رزرو بليط هواپيما از اين وب سايت بسيار ساده بوده و بليط ها از طريق ايميل، پيامك و يا فكس به سفارش شما برايتان ارسال مي شود و پس از آن نيز ديگر نيازي به مراجعه حضوري نداريد. فقط بليط ها را بررسي كنيد و يك ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر شويد! و به هر كدام از شهر هاي زيباي ايران مي خواهيد پرواز كنيد. همچنين مي توانيد قبل از خريد قوانين را مطالعه كنيد و ريسك خريد را كمتر كنيد. ما همه روزه در كنار شما هستيم. ساعت كاري همه روزه به جز ايام تعطيل رسمي از ساعت ۹ صبح الي ۲۳ مي باشد.پس بي درنگ مي توانيد اقدام به خريد بليط هواپيما كنيد و لذت سفر خود را چند برابر كنيد

بليط پروازهاي داخلي

فرقي نمي‌كند بليط هواپيما به مقاصد داخلي را براي سفر تفريحي مي‌خواهيد يا يك جلسه كاري مهم. چه قصد سفر به جنوب را داشته باشيد، چه شمال، چه در حال برنامه‌ريزي براي ماه‌هاي بعد باشيد، چه از آن دسته باشيد كه لحظه‌ي آخر بليط هواپيما مي‌خريد، به هر حال وب سايت بليط هواپيما با پروازهاي چارتر و سيستمي‌اش به جاهاي مختلف ايران همراهي‌تان مي‌كند. بليط چارتر داخلي را با ضمانت اعتبار بخريد، پروازهاي سيستمي را با بهترين قيمت ببينيد و با خيال راحت سفرتان را شروع كنيد.
بليط پروازهاي خارجي

ترجيح مي‌دهيد براي سفرهاي خارجي‌تان از يك ايرلاين معتبر بليط هواپيما بخريد؟ دوست داريد قيمت‌هاي مختلف پروازهاي متفاوت را ببينيد و مناسب‌ترينشان را انتخاب كنيد؟ يا شايد مجبور باشيد در كمتر از ۲۴ ساعت آينده خودتان را از اين سر دنيا به جاي ديگري از كره‌ي زمين برسانيد؛ وب سايت بليط هواپيما براي همه تصميم‌هاي طولاني مدت و لحظه آخري‌ براي سفر، گزينه‌هاي زيادي دارد تا بتوانيد در كوتاه‌ترين زمان به بهترين انتخاب برسيد؛ خريد بليط هواپيما به هرجايي از دنيا با پرداخت ريالي و دريافت رسيد قطعي خريد در لحظه، در هر ساعتي از شب و روز، با پشتيباني ۲۴ ساعته.
بليط ارزان هواپيما

بليط هواپيما پروازهاي داخل اروپا

اگر دوست داريد حالا كه در ايتاليا هستيد، سري هم به رم، بزرگترين موزه بي‌سقف دنيا بزنيد، يا بدتان نمي‌آيد از بارسلونا با يك پرواز به آمستردام برسيد و سفر كوتاهي به شهر گل‌ها و كانال‌هاي آبي داشته باشيد، يا اصلا تصميم داريد چند روز بدون دغدغه‌هاي روزمره اروپا را بگرديد، همين حالا دست‌به‌كار شويد؛ ماجراجويي‌هايتان را با ما شريك شويد و دور دنيا را با پروازهاي داخل اروپاي وب سايت بليط هواپيما بگرديد و از بهترين ايرلاين‌هاي دنيا با مناسب‌ترين قيمت، بليط هواپيما بخريد.
مسيرهاي پرط رفدارپرواز داخلي وب سايت بليط هواپيما براي همه مسيرهاي پرطرفدار هوايي داخل كشور، پروازهاي روزانه با قيمت‌هاي بسيار خوب دارد؛ فرقي نمي‌كند بليط چارتر بخواهيد يا سيستمي، دنبال بليط هواپيما تهران مشهد براي ماه بعد باشيد، يا بليط كيش را براي همين امروز بخواهيد. بليط هواپيما تهران شيراز، تهران اصفهان، تهران تبريز يا بليط هواپيما اصفهان مشهد، اهواز مشهد؛ مي‌توانيد در چند دقيقه، بدون دردسر، به صورت خريد اينترنتي و با كارت‌هاي شتاب، بليط هواپيما تهيه كنيد،‌ از هر نقطه به هر نقطه‌ي ايران.

مثال خريد بليط هواپيما داخلي

به عنوان مثل مي خواهيد آخر هفته اي خوب را در جزيره زيباي كيش داشته باشيد. ما به شما پيشنهاد مي كنيم به بخش خريد بليط چارتري كيش مراجعه كنيد و با خيالي آسوده سفري خاطره انگيز را آغاز كنيد.

قيمت بليط هواپيما

اگر با طولاني بودن زمان پرواز مشكلي نداريد، ما مي توانيم تعداد بيشتري پرواز با قيمت ارزان در پرواز هاي داخلي و پرواز هاي خارجي، به شما پيشنهاد دهيم. فقط كافي است مبدا و مقصد سفر خود را مشخص نماييد. قيمت ها به ترتيب به شما نمايش داده خواهند شد. هرچه به انتهاي ليست نزديكتر شويد پروازهاي گران قيمت تر و با شرايط بهتر را خواهيد ديد

اولين نفري باشيد كه از قيمت بليط هواپيما لحظه آخري مطلع مي شود! با عضويت در سيستم اطلاع رساني الي گشت، مي توانيد از پرواز هاي ارزان قيمت و لحظه آخري و حتي پروازهايي كه ظرفيت آن ها تكميل شده است مطلع شويد. كافي است ايميل يا موبايل خود را وارد نماييد تا شما را مطلع كنيم

 

بليط هواپيما چيست؟

بليط هواپيما يك سند يا ركورد الكترونيكي است كه توسط يك شركت هواپيمايي يا يك آژانس مسافرتي صادر شده است، كه تأييد مي كند كه يك فرد حق برخورداري از يك صندلي در پرواز را در هواپيما دارد. بليط خطوط هوايي مي تواند يكي از دو نوع باشد: يك بليط كاغذي كه شامل كوپنها يا كوپنها باشد؛ و بليط الكترونيكي (معمولا به عنوان يك بليط الكترونيكي اشاره مي شود).

صرف نظر از نوع، تمام بليط ها حاوي اطلاعات زير مي باشند:

نام مسافر
هواپيمايي صادر كننده
شماره بليط، از جمله شماره سه رقمي پرواز هوايي  در ابتداي شماره.
شهرستانها بليط معتبر براي سفر بين.
پرواز كه بليط براي آن معتبر است (مگر اينكه بليط “باز” ​​باشد)
حقوق بيكاري (هميشه در نسخه چاپي قابل مشاهده نيست اما براي شركت هواپيمايي ثبت شده است)
كرايه (هميشه در نسخه چاپي قابل مشاهده نيست اما براي شركت هواپيمايي ثبت شده است)
ماليات. (هميشه در نسخه چاپي قابل مشاهده نيست اما براي شركت هواپيمايي ثبت شده است)
“پايه كرايه”، يك آلفا يا كد عددي آلفا كه هزينه كرايه را مشخص مي كند.
محدوديت در تغيير و بازپرداخت. (هميشه در جزئيات نشان داده شده است، اما به آن اشاره شده است).
تاريخي كه بليط براي آن معتبر است.
“فرم پرداخت”، به عنوان مثال، جزئيات نحوه پرداخت بليط، كه به نوبه خود بر نحوه بازپرداخت تاثير مي گذارد.
نرخ ارز براي محاسبه هر بخش بين المللي هزينه و ماليات استفاده مي شود.
“ساخت و ساز كرايه” يا “خطي” نشان دادن شكست كل كرايه.

بار در بليط هاي هواپيمايي به طور كلي براي منطقه زماني محلي است كه در آن زمان پرواز خواهد بود.

هنگامي كه بليط هاي كاغذي هنوز هم اغلب مورد استفاده قرار مي گرفتند، مسافران براي خلاص شدن از بليط هاي خود (كه خاص شخصي)، زماني كه آنها تصميم به تغيير مسير سفر خود وجود داشت. اين تمرين شامل فروش بليط به مسافران ديگر (اغلب در قيمت هاي تخفيفي) بود كه پس از آن فروشنده با خريدار در هنگام خروج به فرودگاه همراه شد. در اينجا مالك اصلي تحت نام او ثبت نام مي شود و شركت هواپيمايي با محموله خريدار ارائه مي شود. پس از اين، خريدار در لحظه خروج از هواپيما در هواپيما ايستاد.  با اين حال، از آنجا كه اكثر خطوط هوايي شناسايي در سوار شدن را بررسي مي كنند، اين روش به ندرت عملكردي دارد.

منبع: https://blithavapeyma.com/airplane-ticket/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.